„Provoz našich vlaků na trase mezi Prahou a Ostravou bude zajišťovat okolo 20 strojvedoucích. Těchto devět již k LEO Express nastoupilo, další nás posílí postupně do konce roku. Neměli jsme problémy s jejich náborem, hlásili se sami. Láká je hlavně možnost pracovat na zcela nových moderních soupravách, často je to i touha po změně. V tuto chvíli zaměstnáváme vesměs zkušené strojvedoucí, kteří dříve pracovali u jiných železničních dopravců. Zacvičujeme již ale i tři zcela nové strojvedoucí, mezi nimi jednu ženu,“ říká Jan Paroubek, provozní ředitel LEO Express, který se také aktivně podílí na zkouškách vozidel, výcviku strojvedoucích a byl zároveň tím desátým přezkoušeným strojvedoucím.
Jeho slova potvrzuje i Tomáš Král, strojvedoucí-instruktor LEO Express: „Dříve jsem dlouhá léta působil u národního dopravce. Když se na dopravním trhu objevila nová mladá dynamická společnost LEO Express, taková ´štika v rybníce´, neváhal jsem. Tato firma mi nejen ochotně nabídla uplatnění nabytých zkušeností a možnost podílet se na jejím rozvoji, ale především trofej v podobě řízení zbrusu nově vyrobených švýcarských elektrických jednotek řady 480 na relaci Praha – Bohumín. Je to jako vyměnit ojeté auto za nové. Strojvedoucí LEO Express se musí naučit jiný způsob ovládání, než na který byl zvyklý z českých lokomotiv. Vím ale určitě, že řídím nejkrásnější a nejdůležitější vlak v mém životě,“ zdůrazňuje nadšeně Tomáš Král.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: LEO Express