Tesco Mobile překročil hranici 100 tisíc zákazníků

14.03.2014 20:40

Tesco Mobile překročil v uplynulých dnech pomyslnou TOP hranici a se 100 tisíci zákazníky upevnil svou pozici v silné trojce na českém trhu virtuálních mobilních operátorů. Díky nejvýhodnějšímu volání na trhu a nové imageové kampani, kterou spustil koncem února, míří Tesco Mobile k pokoření dalších hranic počtu klientů.

Tesco Mobile překročil hranici 100 tisíc zákazníků
Foto: red
Popisek: Tesco mobile

„Když jsme při změně image značky v naší nové kampani vsadili nikoliv na celebrity nebo slabost široké veřejnosti pro sázení, ale na každodenní situace našich klientů, byl to krok na neznámou půdu, ale vyplatil se,“ říká Branko Gugleta, marketingový ředitel Tesco Mobile. „Denní prodeje se i díky efektivní a cílené komunikaci během prvních dvou týdnů dosud probíhající kampaně zpětinásobily. Naším cílem je dosáhnout do května 130 tisíc klientů.“

Tesco Mobile, jehož nabídka patří mezi nejvýhodnější na domácím trhu předplacených karet, nabízí  nyní volání a SMS do Tesco Mobile zcela zdarma a do ostatních sítí jen za 1,25Kč/min a 0,75Kč/SMS.

Na bezkonkurenční ceny za volání a SMS do ostatních sítí se zákazník dostává díky dvojnásobnému kreditu, který Tesco Mobile poskytuje zdarma po dobití všem vlastníkům karty Tesco Clubcard. Stejně tak se na Clubcard a dobití váže i volání a SMS zdarma do sítě Tesco Mobile.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Klára Dostálová byl položen dotaz

osobnosti ANO

Dobrý den, paní Dostálová, překvapil mě průzkum, podle kterého vás řada lidí nezná. Je pravdou, že já se o politiku dost zajímám a díky PL vás i znám. Ale napadá mě jedna věc, není chybou, že za ANO vystupují stále ti stejní? Babiš-Schillerová-Havlíček, občas vy nebo pan Nacher? Není potřeba, aby ge...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ombudsman: Po zvýšení příspěvku na péči je nutné zajistit i jeho pravidelnou valorizaci

22:04 Ombudsman: Po zvýšení příspěvku na péči je nutné zajistit i jeho pravidelnou valorizaci

Zvýšení příspěvku na péči, které v pátek odsouhlasila Poslanecká sněmovna, se nevztahuje na nejnižší…