Necelý rok po svém vstupu na trh alternativních mobilních operátorů, kde se záhy stal součástí silné trojky, přichází Tesco Mobile se zcela novým vizuálním stylem. Hlavními hrdiny jsou reální klienti a jejich životní příběhy. V souvislosti s tím Tesco Mobile také upravil ceny volání na dosud nejnižší na trhu.
Proč Tesco Mobile v rámci rebrandingu sáhl právě po motivu životních situací? “Chtěli jsme vyjádřit skutečnost, že naše služby lidem usnadňují vzájemnou komunikaci, snadnější a rychlejší řešení všedních i mezních životních situací,” vysvětluje Branko Gugleta, marketingový ředitel Tesco Mobile. “Nový vizuální styl odráží základní životní situace, nabízí možnost ztotožnění s jeho hrdiny, a zároveň odráží náš nový claim: Buďte si blíž.”

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva