Tesco Mobile sází na klienty

02.03.2014 18:16 | Zprávy

Jsou hrdiny jeho nové image a nabízí jim služby za bezkonkurenční ceny.

Tesco Mobile sází na klienty
Foto: red
Popisek: Tesco mobile

Necelý rok po svém vstupu na trh alternativních mobilních operátorů, kde se záhy stal součástí silné trojky, přichází Tesco Mobile se zcela novým vizuálním stylem. Hlavními hrdiny jsou reální klienti a jejich životní příběhy. V souvislosti s tím Tesco Mobile také upravil ceny volání na dosud nejnižší na trhu.

Proč Tesco Mobile v rámci rebrandingu sáhl právě po motivu životních situací? “Chtěli jsme vyjádřit skutečnost, že naše služby lidem usnadňují vzájemnou komunikaci, snadnější a rychlejší řešení všedních i mezních životních situací,” vysvětluje Branko Gugleta, marketingový ředitel Tesco Mobile. “Nový vizuální styl odráží základní životní situace, nabízí možnost ztotožnění s jeho hrdiny, a zároveň odráží náš nový claim: Buďte si blíž.”

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Mgr. Petr Macinka byl položen dotaz

Proč vás, potažmo nás má v Bruselu zastupovat nějaký Slovák?

To to pěkně začíná. Proč jste si toho na sebe nabral tolik, když to evidentně nezvládáte? A kdy už to rozseknete s tím Turkem? Nebylo by nejjednodušší, kdybyste místo něj nominovali prostě někoho jiného?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa železnic: Rok 2026 - nejdelší úsek železnice na letiště i trať do Bavorska

7:23 Správa železnic: Rok 2026 - nejdelší úsek železnice na letiště i trať do Bavorska

Uplynulých dvanáct měsíců se neslo ve znamení rozvoje i udržení spolehlivosti provozu české železnic…