Tesco Mobile sází na klienty

02.03.2014 18:16 | Zprávy

Jsou hrdiny jeho nové image a nabízí jim služby za bezkonkurenční ceny.

Tesco Mobile sází na klienty
Foto: red
Popisek: Tesco mobile

Necelý rok po svém vstupu na trh alternativních mobilních operátorů, kde se záhy stal součástí silné trojky, přichází Tesco Mobile se zcela novým vizuálním stylem. Hlavními hrdiny jsou reální klienti a jejich životní příběhy. V souvislosti s tím Tesco Mobile také upravil ceny volání na dosud nejnižší na trhu.

Proč Tesco Mobile v rámci rebrandingu sáhl právě po motivu životních situací? “Chtěli jsme vyjádřit skutečnost, že naše služby lidem usnadňují vzájemnou komunikaci, snadnější a rychlejší řešení všedních i mezních životních situací,” vysvětluje Branko Gugleta, marketingový ředitel Tesco Mobile. “Nový vizuální styl odráží základní životní situace, nabízí možnost ztotožnění s jeho hrdiny, a zároveň odráží náš nový claim: Buďte si blíž.”

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Tvrdíte, že Rusko bude mít Krym

Je to podle vás dobře? A měla by se Ukrajina vzdát i další území a přistoupit na podmínky, které ji pro ukončení války diktuje Rusko? A ještě k té vaší poznámce, že EU nebude mít nic. Co by podle vás měla získat? A je podle vás morální se snažit něco vytěžit na pomoci druhým - tedy na tom, že EU Ukr...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

VZP: S kolorektálním karcinomem se léčí téměř každý desátý onkologický pacient

16:26 VZP: S kolorektálním karcinomem se léčí téměř každý desátý onkologický pacient

Hlavním tématem letošního ročníku Českého dne boje proti rakovině je prevence kolorektálního karcino…