Tesco Mobile sází na klienty

02.03.2014 18:16 | Zprávy

Jsou hrdiny jeho nové image a nabízí jim služby za bezkonkurenční ceny.

Tesco Mobile sází na klienty
Foto: red
Popisek: Tesco mobile

Necelý rok po svém vstupu na trh alternativních mobilních operátorů, kde se záhy stal součástí silné trojky, přichází Tesco Mobile se zcela novým vizuálním stylem. Hlavními hrdiny jsou reální klienti a jejich životní příběhy. V souvislosti s tím Tesco Mobile také upravil ceny volání na dosud nejnižší na trhu.

Proč Tesco Mobile v rámci rebrandingu sáhl právě po motivu životních situací? “Chtěli jsme vyjádřit skutečnost, že naše služby lidem usnadňují vzájemnou komunikaci, snadnější a rychlejší řešení všedních i mezních životních situací,” vysvětluje Branko Gugleta, marketingový ředitel Tesco Mobile. “Nový vizuální styl odráží základní životní situace, nabízí možnost ztotožnění s jeho hrdiny, a zároveň odráží náš nový claim: Buďte si blíž.”

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Renáta Zajíčková byl položen dotaz

Proč není veřejnou informací rozhodnutí ministerstva o zrušení nějaké VŠ?

Podle mě by to mělo být veřejné. Jde třeba o soukromou Vysokou školu aplikovaného práva. Nemohl byste třeba vy zjistit a říci, proč byla uzavřena? Shodou okolností tam totiž studovali i někteří politici, kteří se zrovna nemají k tomu, uveřejnit svou bakalářskou práci. Ostatně neměla by ta být veřejn...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ÚZSVM: Aukce zámku v Bezdružicích vítěze nepřinesla

7:14 ÚZSVM: Aukce zámku v Bezdružicích vítěze nepřinesla

Do výběrového řízení s elektronickou aukcí na areál zámku Bezdružice nebyla složena žádná kauce.