V nouzové situaci se jako první pomocná ruka nabízí pojišťovna. Ta vyřídí v rámci povinného ručení či havarijního pojištění případnou pojistnou událost a mnohdy poskytne i další pomoc. Asistenční služby ale nabízejí i specializované společnosti, ke svým kartám některé banky a vybraní výrobci k zakoupeným automobilům. Na koho je tedy nejlepší se obrátit?
Od výrobce či prodejce máte na asistenci nárok pouze jako první majitel a mnohdy jen na omezenou dobu. U specializované společnosti, jako je například ÚAMK, si asistenční služby musíte pravidelně platit. U pojišťovny je můžete získat ke svému pojištění či povinnému ručení zcela zdarma nebo za příplatek.
Zapomenout ale nesmíme ani na banky, které asistenční služby nabízejí k vybraným platebním kartám a pomohou i v méně závažných situacích.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva