LG přichází po roce opět s novou kampaní, jejíž pomocí chce podpořit prodej svých už tak úspěšných praček. Hlavní postavou bude herečka a moderátorka Mahulena Bočanová; na některých vizuálech s ní bude propagovat domácí spotřebiče značky LG i její dcera Márinka.
Nové technologie praček jako jsou motor LG Direct Drive nebo 6Motion chce LG dostat do podvědomí veřejnosti pomocí známé tváře. „Mahulenu jsme si vybrali, protože v sobě spojuje jak svědomitou matku, tak krásnou ženu s úspěšnou kariérou,“ objasňuje Martin Malý, tiskový mluvčí LG Electronics.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva