Již od svého založení usilovala společnost UPC DTH o nejlepší možnou péči o zákazníky, což dokládá prestižní ocenění, které její oddělení zákaznických služeb získalo (toto oddělení provozuje UPC ve spolupráci se svými partnery). Abychom poskytli našim současným i budoucím klientům více možností, jak se spojit s oddělením zákaznických služeb, a abychom zlepšili jeho celkovou dostupnost, přichází UPC DTH s novými způsoby komunikace, které doplní standardní telefonickou podporu. Můžete nám nyní zdarma zavolat pomocí programu Skype™ (najdete nás pod jménem „freesat.ceskarepublika“) nebo pomocí funkce „zavolej zpět“ požádat, abychom se Vám ozvali. V rámci zkvalitňování služeb jsme také všem zákazníkům zpřístupnili naši stránku na Facebooku (http://www.facebook.com/freeSATtvCZ), kde se dozvíte nejrůznější novinky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva