„Hodnota nabízeného majetku a jeho poloha je naprosto unikátní. Z toho důvodu podnikáme veškeré kroky k tomu, aby se o něj ucházelo co nejvíce zájemců. Cílem je transparentní proces a nejvyšší možný výnos z prodeje, který bude příjmem státního rozpočtu,“ uvedla generální ředitelka ÚZSVM Kateřina Arajmu.
Aby byly nemovitosti prodány co nejvýhodněji, ÚZSVM provádí ještě před vlastním zveřejněním konkrétních podmínek prodeje rozsáhlou informační kampaň s cílem oslovit co nejvíce tuzemských i zahraničních zájemců. Stručný informativní materiál uveřejnil ÚZSVM na svých webových stránkách a současně jej rozeslal více než 50 developerským a investičním společnostem z celého světa.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva