Úvodních jednání s leteckou společností Hainan Airlines a cestovními kancelářemi BYTS, Caissa a digitální agenturou Dragon Trail se účastnili zástupci Ministerstva pro místní rozvoj i agentury CzechTourism. Setkání se soustředila zejména na předběžně avizované zahájení přímého letu Peking – Praha v září tohoto roku. „Spolu s našimi partnery připravíme před spuštěním přímé linky kampaň, která bude coby cílovou destinaci komunikovat nejen Prahu, ale také další témata od kulturního dědictví, přes lázeňství a medicínský turismus až po aktivní dovolenou,“ sdělila generální ředitelka agentury CzechTourism Monika Palatková.
Další dny se návštěva věnovala ekonomicky nejvyspělejší oblasti ve východní části Číny. V zaoceánské premiéře agentura CzechTourism představila svůj nový veletržní stánek na technologickém veletrhu CSITF v Šanghaji a o den později uspořádala první turistický workshop pro obchodní partnery ve městě Hangzhou.
„Jsem velmi mile překvapena velkým zájmem čínského publika o turistickou nabídku České republiky. Veletržní stánek agentury CzechTourism, turistický seminář i navazující kulturní program vzbuzovaly veliký zájem potenciálních návštěvníků a jsou velkým příslibem pro budoucí dynamiku návštěvnosti z ČLR,“ dodala Klára Dostálová, první náměstkyně ministryně pro místní rozvoj.
Agentura CzechTourism nyní naplánuje kroky k posílení a zefektivnění svých aktivit na čínském trhu, který má potenciál vysokého růstu zejména u bonitní klientely.
„Nejbližší komunikační příležitostí bude česká premiéra čínského filmu Somewhere Only We Know, která je naplánována za účasti režisérky filmu na začátek května. Českou republiku jako zemi příběhů budeme prostřednictvím zahraničního zastoupení dále představovat na veletrhu cestovního ruchu WTF v Šanghaji,“ uzavřela Martina Pavlásková, ředitelka odboru cestovního ruchu MMR.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva