Součástí revitalizované tratě by mělo být i malé depo v sousedství nádraží v Lovečkovicích, kde chce spolek prezentovat historické tramvaje ze zrušeného provozu v Ústí nad Labem a dalších měst.
V loňském roce se naskytla příležitost získání vhodných výhybek ze zrušené vozovny ve švýcarském Bernu. Vytipován byl vhodný materiál s minimálním opotřebením nezbytný pro vybudování kolejiště depa a předběžně byly odhadnuty náklady celého projektu. „I přes dobrovolnou práci členů spolku bylo zapotřebí najmout na místě externí techniku pro odtěžení štěrku, odborné rozřezání kolejnic, a naložení materiálu. S ohledem na velmi vysoké ceny za tyto služby ve Švýcarsku by bez finanční podpory Ústeckého kraje nebyla realizace tohoto záměru možná,“ uvedl předseda spolku Michal Matoušek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva