Důraz na sociálně zodpovědné aktivity patří dlouhodobě mezi priority OMV. V listopadu se proto společnost rozhodla pomoci osvětě a zapojit se do celosvětového projektu s názvem Movember, který mění pohled na zdraví mužské populace. OMV jako hlavní partner iBODU, který je pro rok 2014 v České republice jedním z hlavních partnerů Movemberu, podporuje spolu s ním charitativní kampaň na svých čerpacích stanicích.
„Našim zákazníkům nabízíme v průběhu listopadu možnost zapojit se spolu s námi do osvěty a podpořit tak dobrou věc. Společně s iBODEM totiž letos jedeme v Movemberu“, vysvětluje marketingová manažerka OMV v ČR Lucie Mašínová a dodává: „V průběhu listopadu je na všech čerpacích stanicích OMV možné zakoupit památeční MO BRO placky v hodnotě 30,- Kč. Jejich zakoupením dáváme najevo, že nám záleží na zdraví mužské populace a těch partií, které z mužů dělají muže“.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva