V nové kampani Generali si zahraje i pamplonský býk

12.08.2016 10:50

V pondělí 15. srpna odstartuje nová kampaň pojišťovny Generali. Představí ji jako partnera připraveného vypořádat se s různými výzvami, které mu svým aktivním životním stylem dokáží nachystat klienti. Kampaň připravila agentura Young & Rubicam (Y&R).

V nové kampani Generali si zahraje i pamplonský býk
Foto: Pojišťovna Generali
Popisek: Pojišťovna Generali

„Cílem kampaně je oslovit zejména mladší a aktivní klienty a prostřednictvím třech různých situací jim představit ucelenou škálu pojištění od Generali,“ říká Zdeněk Mrkva, marketingový manažer pojišťovny Generali.

V kampani hraje jednu z hlavních rolí zvíře. A ne ledajaké. „V televizním spotu figuruje nečekané setkání českých řidičů s pamplonským býkem, abychom ještě víc podpořili sdělení, že si Generali opravdu dokáže poradit téměř s čímkoli,“ prozrazuje kreativní ředitelka Y&R Dora Pružincová.

„Spot režíroval Australan Dael Oates, uličky Pamplony představovaly Kotce na pražském Starém Městě. Vizuály fotil Miro Minarových,“ dodává Pružincová.

Kampaň poběží v televizi, v kinech, online, a na venkovních velkoformátech. Na online části kampaně pracovala společně s interním týmem Generali agentura PRIA System.

„Cílem digitální části kampaně bude ukázat lidem, že Generali je ideálním partnerem pro nevšední zážitky a má ráda výzvy. A téma zážitků a výzev přímo vybízí k využití sociálních sítí a k zajímavým interakcím s fanoušky. Bude to hodně o fotkách, videích a o zajímavých odměnách v podobě atraktivních zážitků,“ informoval Michal Ročeň, Client Service Director agentury PRIA System.

PR podporu reklamní kampaně zajistí agentura Spindoctors. „Setkání s býkem ve španělské Pamploně je kreativní nadsázkou, tu během letošní podzimní kampaně Generali doplníme reálnými údaji o chování českých řidičů,“ prozrazuje Pavel Lukeš z agentury Spindoctors.

Generali Pojišťovna a.s. patří s tržním podílem 7,6 % (k 31. 12. 2015 dle metodiky ČAP) mezi největší české pojišťovny. Kromě individuálního pojištění nabízí pojistná řešení pro malé, střední a velké firmy v oblasti podnikatelských, průmyslových, technických a zemědělských rizik.

Generali Pojišťovna a.s. je součástí skupiny Generali, která patří mezi přední světové pojišťovny s předepsaným pojistným 74 miliard euro v roce 2015. Ve více než 60 zemích světa zaměstnává 76 tisíc odborníků. V roce 2015 byla skupina Generali jedinou pojišťovnou, kterou časopis MIT Technology Review zahrnul mezi 50 nejsofistikovanějších společností světa. Skupina Generali zaujímá vedoucí postavení na trzích západní Evropy. Stále významnější pozici získává v Asii a také v regionu střední a východní Evropy. Skupina působí v 10 zemích regionu střední a východní Evropy prostřednictvím holdingové společnosti Generali CEE Holding a je jedním z předních poskytovatelů pojištění v regionu.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: komerční tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Hygienická stanice Praha: Vyhodnocení kvality pitné vody za rok 2018

22:02 Hygienická stanice Praha: Vyhodnocení kvality pitné vody za rok 2018

V roce 2018 Hygienická stanice hlavního města Prahy (dále jen „HSHMP“) provedla kontrolu nad jakostí…