V nové kampani Generali si zahraje i pamplonský býk

12.08.2016 10:50 | Zprávy

V pondělí 15. srpna odstartuje nová kampaň pojišťovny Generali. Představí ji jako partnera připraveného vypořádat se s různými výzvami, které mu svým aktivním životním stylem dokáží nachystat klienti. Kampaň připravila agentura Young & Rubicam (Y&R).

V nové kampani Generali si zahraje i pamplonský býk
Foto: Pojišťovna Generali
Popisek: Pojišťovna Generali

„Cílem kampaně je oslovit zejména mladší a aktivní klienty a prostřednictvím třech různých situací jim představit ucelenou škálu pojištění od Generali,“ říká Zdeněk Mrkva, marketingový manažer pojišťovny Generali.

V kampani hraje jednu z hlavních rolí zvíře. A ne ledajaké. „V televizním spotu figuruje nečekané setkání českých řidičů s pamplonským býkem, abychom ještě víc podpořili sdělení, že si Generali opravdu dokáže poradit téměř s čímkoli,“ prozrazuje kreativní ředitelka Y&R Dora Pružincová.

„Spot režíroval Australan Dael Oates, uličky Pamplony představovaly Kotce na pražském Starém Městě. Vizuály fotil Miro Minarových,“ dodává Pružincová.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: komerční tisková zpráva

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČSÚ: Průmyslová produkce i zakázky v červenci vzrostly

22:31 ČSÚ: Průmyslová produkce i zakázky v červenci vzrostly

Průmyslová produkce v červenci meziročně reálně vzrostla o 1,8 %. Meziměsíčně byla vyšší o 0,8 %. Ho…