V nové kampani značky Budweiser Budvar vystupují osobnosti Galerie NE

30.04.2014 20:25 | Zprávy

V těchto dnech začíná nová kampaň značky Budweiser Budvar. Cílem kampaně se sloganem „NE Z NÁS DĚLÁ TO, ČÍM JSME“ je prohloubit povědomí o značce a jejích hodnotách. Kampaň je stejně jako její loňská premiéra rozdělena do dvou částí.

V nové kampani značky Budweiser Budvar vystupují osobnosti Galerie NE
Foto: red
Popisek: Budějovický Budvar

Produktová část je zaměřena na kvalitu výrobku. „V této části kampaně ukazujeme čtyři hlavní produktová NE, která značku Budweiser Budvar provázejí po celou dobu její existence, a která leží v základu jedinečné chuti a kvality piva z naší produkce,“ říká Mgr. Jana Kubištová, MBA, vedoucí oddělení marketingu z Budějovického Budvaru. Jedná se o NE nahrazování původních surovin, NE zkrácení 90 dnů ležení, NE prodeji vlastního jména a NE přesunutí výroby z Českých Budějovic. Alegorické rytíře – obránce hodnot značky, kteří vystupovali v komunikaci značky v uplynulých dvou letech – nahrazuje v nové kampani symbol štítu, který odráží útoky těch elementů, které v současné době často kazí pověst tradičního pivovarnictví a poctivého piva a mají neblahý vliv na jeho kvalitu. Hlavními nosiči této části kampaně budou venkovní reklamní plochy a propagační materiály v restauracích a prodejnách.

Druhá, imageová část se věnuje hodnotám značky. Její nosnou částí jsou televizní spoty doplněné tiskovými vizuály hlavních postav kampaně, kterými jsou lidé vybraní z galerie často neznámých hrdinů současnosti – Galerie NE (www.galerie-ne.cz). Po loňské dvojici Tříska-Pollert vybírá značka Budweiser Budvar další dvě osobnosti. Hrdiny televizní kampaně jsou Stanislav Tišer, romský boxer, který se snaží přilákat mladé narkomany z ulice ke sportu, a Petr Němec, jehož boj proti bankovním poplatkům se stal diskutovaným mediálním tématem - dva muži, kteří se nebojí říci NE. „Záměrně jsme vybrali osobnosti, které nejsou příliš známé, aby věhlas jejich jmen nepřebíjel samotnou myšlenku kampaně. A sice že to, čemu řekneme ne, o nás vypovídá více než to, nač kýváme. NE našich hrdinů jsou lidská, univerzální a jasná,“ vysvětluje Jana Kubištová. „Naše značka ani NE našich hrdinů nejsou o snadných výhrách. Nejdůležitější je fakt, že se vůbec odvažujeme vyslovit svá NE a že se snažíme zabránit tomu, co považujeme za špatné, a to bez ohledu na sílu protivníka,“ uzavírá Jana Kubištová.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Sebevražedná politika EU

Souhlasím s tím, co píšete ve článku ,,Evropa si nemůže dovolit dál přehlížet realitu". Ale kdo přesně je odpovědný za tuto sebevražednou politiku EU? Kdo je ta Evropa, kterou zmiňujete? Podle mě to lidé nejsou. Ti jsou proti tomu, co jako politici EU prosazujete nebo jestli to nejsou politici, tak ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

České dráhy oficiálním dopravcem Mistrovství světa žen ve florbale 2025

11:27 České dráhy oficiálním dopravcem Mistrovství světa žen ve florbale 2025

Světový florbal míří do Česka! A České dráhy budou u toho. Mistrovství světa žen ve florbale budou h…