V nové kampani značky Budweiser Budvar vystupují osobnosti Galerie NE

30.04.2014 20:25 | Zprávy

V těchto dnech začíná nová kampaň značky Budweiser Budvar. Cílem kampaně se sloganem „NE Z NÁS DĚLÁ TO, ČÍM JSME“ je prohloubit povědomí o značce a jejích hodnotách. Kampaň je stejně jako její loňská premiéra rozdělena do dvou částí.

V nové kampani značky Budweiser Budvar vystupují osobnosti Galerie NE
Foto: red
Popisek: Budějovický Budvar

Produktová část je zaměřena na kvalitu výrobku. „V této části kampaně ukazujeme čtyři hlavní produktová NE, která značku Budweiser Budvar provázejí po celou dobu její existence, a která leží v základu jedinečné chuti a kvality piva z naší produkce,“ říká Mgr. Jana Kubištová, MBA, vedoucí oddělení marketingu z Budějovického Budvaru. Jedná se o NE nahrazování původních surovin, NE zkrácení 90 dnů ležení, NE prodeji vlastního jména a NE přesunutí výroby z Českých Budějovic. Alegorické rytíře – obránce hodnot značky, kteří vystupovali v komunikaci značky v uplynulých dvou letech – nahrazuje v nové kampani symbol štítu, který odráží útoky těch elementů, které v současné době často kazí pověst tradičního pivovarnictví a poctivého piva a mají neblahý vliv na jeho kvalitu. Hlavními nosiči této části kampaně budou venkovní reklamní plochy a propagační materiály v restauracích a prodejnách.

Druhá, imageová část se věnuje hodnotám značky. Její nosnou částí jsou televizní spoty doplněné tiskovými vizuály hlavních postav kampaně, kterými jsou lidé vybraní z galerie často neznámých hrdinů současnosti – Galerie NE (www.galerie-ne.cz). Po loňské dvojici Tříska-Pollert vybírá značka Budweiser Budvar další dvě osobnosti. Hrdiny televizní kampaně jsou Stanislav Tišer, romský boxer, který se snaží přilákat mladé narkomany z ulice ke sportu, a Petr Němec, jehož boj proti bankovním poplatkům se stal diskutovaným mediálním tématem - dva muži, kteří se nebojí říci NE. „Záměrně jsme vybrali osobnosti, které nejsou příliš známé, aby věhlas jejich jmen nepřebíjel samotnou myšlenku kampaně. A sice že to, čemu řekneme ne, o nás vypovídá více než to, nač kýváme. NE našich hrdinů jsou lidská, univerzální a jasná,“ vysvětluje Jana Kubištová. „Naše značka ani NE našich hrdinů nejsou o snadných výhrách. Nejdůležitější je fakt, že se vůbec odvažujeme vyslovit svá NE a že se snažíme zabránit tomu, co považujeme za špatné, a to bez ohledu na sílu protivníka,“ uzavírá Jana Kubištová.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ing. Andrej Babiš byl položen dotaz

Vážený pane Babiši

Obracím se na Vás jako na budoucího premiéra, protože si myslím, že je nutné řešit následující problém. Legálně se u nás prodávají drogy s HHC, THC a další. Na sociálních sítích se dočtete, že rodiče či učitelé či kamarádky řešili bezvědomí dětí po požití jakýchsi bonbonů, trubiček a kdoví čeho ješt...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hra z produkce Českého rozhlasu získala zvláštní uznání poroty na Prix Europa 2025

16:09 Hra z produkce Českého rozhlasu získala zvláštní uznání poroty na Prix Europa 2025

Rozhlasová hra Matko Boží, vyžeň Putina uspěla na prestižním mezinárodním festivalu Prix Europa 2025…