ZP 211 to ve čtvrtek sdělil ředitel neziskové organizace HealthCare Institut (HCI) Daniel Vavřina, která vypracování průzkumu zadala agentuře Ipsos. Ředitelé 64 nemocnic s akutními lůžky z celé ČR v průběhu dubna a května posuzovali 15 kritérií. Nejlépe pozitivně byly vnímány úroveň elektronické komunikace, dodržování vzájemných (nesmluvních) dohod a otevřenost ve vzájemné komunikaci. „Pojišťovny na prvním a druhém místě měly nejčastější nejvyšší průměrné hodnocení v jednotlivých kritériích a zároveň dosáhly nejlepší průměrné celkové známky – obě shodně 2,13,“ konstatoval Daniel Vavřina.
ZP 211 byla řediteli nemocnic oceňována rovněž za celkovou úroveň spolupráce, tedy za to, že je pro nemocnice profesionálním partnerem, dále za ochotu poskytovat data, přehledy a vysvětlení nad rámec povinností stanovených úhradovou vyhláškou či za vstřícnost a ochotu při nasmlouvání nových výkonů.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva