Nominováno bylo rekordních 49 zástupců ze všech typů pivovarů. Nejpopulárnějším pivem mezi novináři se na základě výsledků ankety Naše pivo 2012 po odmlce stalo pivo Pilsner Urquell z Plzeňského Prazdroje, a. s. Druhé místo obsadilo pivo Svijany, které vyrábí Pivovar Svijany, a. s., a na třetím místě skončilo pivo Bernard z Rodinného pivovaru Bernard, a. s. Anketu organizoval Český svaz pivovarů a sladoven, který formou dotazníků oslovil 391 představitelů všech druhů médií od tištěných po elektronická, od zpravodajských přes společenská po odborná. V anketním lístku účastník ankety mohl označit maximálně pět piv – bez rozdílu pořadí – uvedených na seznamu nebo doplnil nominace o piva, která na seznamu uvedena nebyla, ale účastník ankety je preferuje. Součet nominací určil, která piva jsou mezi novináři nejpopulárnější.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva