Velké překvapení v anketách popularity piv, mezi tradiční a známá piva se prosadil i nováček

27.09.2012 9:09 | Zprávy

Letošní anketa popularity piv mezi médii zaznamenala výrazné změny a žádné z piv se neumístilo na stejném místě jako v roce 2011.

Velké překvapení v anketách popularity piv, mezi tradiční a známá piva se prosadil i nováček
Foto: Hans Štembera
Popisek: Pivo

Nominováno bylo rekordních 49 zástupců ze všech typů pivovarů. Nejpopulárnějším pivem mezi novináři se na základě výsledků ankety Naše pivo 2012 po odmlce stalo pivo Pilsner Urquell z Plzeňského Prazdroje, a. s. Druhé místo obsadilo pivo Svijany, které vyrábí Pivovar Svijany, a. s., a na třetím místě skončilo pivo Bernard z Rodinného pivovaru Bernard, a. s. Anketu organizoval Český svaz pivovarů a sladoven, který formou dotazníků oslovil 391 představitelů všech druhů médií od tištěných po elektronická, od zpravodajských přes společenská po odborná. V anketním lístku účastník ankety mohl označit maximálně pět piv – bez rozdílu pořadí – uvedených na seznamu nebo doplnil nominace o piva, která na seznamu uvedena nebyla, ale účastník ankety je preferuje. Součet nominací určil, která piva jsou mezi novináři nejpopulárnější.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Tomio Okamura byl položen dotaz

EU

Kritizujete EU neustále, oprávněně, ale proč jste slevili z vašeho požadavku na referendum o vystoupení? Nebo bude? A můžete jinak, když budete ve vládě zabránit tomu, aby nám EU zdražovala život?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Národní zemědělské muzeum Praha se připojuje k Noci betlémů

22:08 Národní zemědělské muzeum Praha se připojuje k Noci betlémů

Papírové betlémy Trnky, Lady nebo Šlitra k vidění po setmění. Noci betlémů upozorňuje na výjimečnou …