Za rok své existence vyřešili ombudsmani v krajských nemocnicích přes dvě stovky podnětů

10.10.2014 10:53 | Zprávy

Pokud pacienti nejsou spokojeni s léčbou nebo naopak chtějí pochválit nemocniční personál či mají jiný podnět a připomínku, mohou se už rok v krajských nemocnicích obracet na ombudsmany.

Za rok své existence vyřešili ombudsmani v krajských nemocnicích přes dvě stovky podnětů
Foto: Hans Štembera
Popisek: Nemocnice - ilustrační foto nemocnice

Zřízením této funkce v říjnu 2013 chtělo vedení Moravskoslezského kraje, který je zřizovatelem šesti nemocnic, mimo jiné zajistit bezproblémovou komunikaci mezi pacienty, jejich blízkými a zaměstnanci těchto zdravotnických zařízení v případě, kdy se pacienti dovolávají svých práv.

Během prvního roku působení ombudsmani v krajských nemocnicích řešili přes 200 podnětů, které bylo potřeba co nejméně konfliktní formou prošetřit, prověřit a najít řešení přijatelné pro všechny zúčastněné strany.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Vít Rakušan byl položen dotaz

Výjimka z migračního paktu

Zajímalo by mě, jak dlouho bude pro nás platit ta výjimka? Kdo a na základě čeho rozhodne o jejím skončení? A znamená to, že je podmíněna tím, že budeme přijímat uprchlíky z Ukrajiny?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Finanční správa: Daňové echo IV umožní opravu chyb při zdanění hazardních výher

7:23 Finanční správa: Daňové echo IV umožní opravu chyb při zdanění hazardních výher

Prostřednictvím Daňového echa finanční správa neformálně upozorní daňové poplatníky na možné nesrovn…