Za rok své existence vyřešili ombudsmani v krajských nemocnicích přes dvě stovky podnětů

10.10.2014 10:53 | Zprávy

Pokud pacienti nejsou spokojeni s léčbou nebo naopak chtějí pochválit nemocniční personál či mají jiný podnět a připomínku, mohou se už rok v krajských nemocnicích obracet na ombudsmany.

Za rok své existence vyřešili ombudsmani v krajských nemocnicích přes dvě stovky podnětů
Foto: Hans Štembera
Popisek: Nemocnice - ilustrační foto nemocnice

Zřízením této funkce v říjnu 2013 chtělo vedení Moravskoslezského kraje, který je zřizovatelem šesti nemocnic, mimo jiné zajistit bezproblémovou komunikaci mezi pacienty, jejich blízkými a zaměstnanci těchto zdravotnických zařízení v případě, kdy se pacienti dovolávají svých práv.

Během prvního roku působení ombudsmani v krajských nemocnicích řešili přes 200 podnětů, které bylo potřeba co nejméně konfliktní formou prošetřit, prověřit a najít řešení přijatelné pro všechny zúčastněné strany.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo spravedlnosti proti vydání elektroniky dárci

22:03 Ministerstvo spravedlnosti proti vydání elektroniky dárci

Ministryně spravedlnosti Eva Decroix podává stížnost pro porušení zákona proti vydání elektroniky dá…