Zákaznické centrum ČEZ v Olomouci se přestěhovalo do Hálkovy ulice

29.03.2025 19:11 | Tisková zpráva

Olomoucké Zákaznické centrum ČEZ, kam si lidé mohou přijít nejen vyřídit vše potřebné ohledně dodávek elektřiny nebo plynu, ale také pro rady, jak ušetřit nebo pořídit moderní technologie od úsporných spotřebičů až po fotovoltaiku, se přestěhovalo z věžáku Regionálního centra do objektu na adrese Hálkova 2.

Zákaznické centrum ČEZ v Olomouci se přestěhovalo do Hálkovy ulice
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Přesun z Regionálního centra do nových prostor do Hálkovy 2 nebude mít na zákazníky žádný vliv.

„Lidem bude k dispozici šest konzultantů a manažer centra, kteří zodpoví dotazy související například s vyúčtováním, pomohou s připojením nových odběrných míst, postarají se o komunikaci s distributorem a v případě prodeje nebo pronájmu zajistí přepis energií,“ vysvětluje mluvčí ČEZ Vladislav Sobol a dodává, že v zákaznickém centru pracují také specialisté, kteří poradí, zda se vyplatí pořídit si fotovoltaiku nebo tepelné čerpadlo, a případně doporučí další postup včetně vyřízení dotací. 

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

JUDr. Daniela Kovářová byl položen dotaz

Myslíte, že nejdiskriminovanější skupinou jsou senioři?

Určitě jejich pozice není dobrá, ale jsou na tom hůře, než matky s dětmi, obzvláště pokud jde o samoživitelky? V jejich případě se i s ohledem na rodinu a na podmínky, které si zaměstnavatelé kladou dost diskriminováni, navíc senioři (důchodci) mají aspoň většinou dobré důchody, ať mi nikdo netvrdí,...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů: