Zákaznické centrum Skupiny ČEZ změnilo adresu a rozšířilo otevírací dobu

19.02.2017 20:49 | Zprávy

Nové zákaznické centrum v Chomutově zpřístupnila pro své stávající i potenciální klienty Skupina ČEZ. Nachází se v obchodním centru Chomutovka, tedy v samotném středu města.

Zákaznické centrum Skupiny ČEZ změnilo adresu a rozšířilo otevírací dobu
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Hlavním důvodem jeho přemístění ze Školní ulice bylo zajištění většího zákaznického komfortu, blízkost zastávek MHD a možnost využití parkoviště Chomutovky, včetně jejího bezbariérového přístupu. Zásadní novinkou je prodloužená otevírací doba na šest dní v týdnu.

Zákaznické centrum v Chomutově má nový a moderní design. Stává se tak na severu Čech po Děčínu druhé v pořadí, jímž se chce Skupina ČEZ co nejvíce přiblížit svým klientům.  Rozvržení nového zákaznického centra navíc umožňuje obsluze spolupracovat se zákazníky aktivněji, než tomu bylo dříve.

Zákaznické centrum má nový a moderní design a po Děčínu je na severu Čech druhým v pořadí, kterým se Skupina ČEZ snaží v moderním duchu přiblížit svým klientům. Jak mají nová zákaznická centra vypadat, si přitom stanovili zákazníci do značné míry sami.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ing. Markéta Šichtařová byl položen dotaz

Politické neziskovky

Jak se pozná politická neziskovka? Kdo by to měl určovat? Protože podle mě je politicky orientovaná většina neziskovek.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

AOPK ČR: Na ovce u Ústí nad Orlicí útočil pes, nikoli vlk

20:16 AOPK ČR: Na ovce u Ústí nad Orlicí útočil pes, nikoli vlk

Na konci minulého týdne obdržela Agentura ochrany přírody a krajiny ČR informaci o napadení ovcí vlk…