DPP v takovém případě, dle stanoviska externí advokátní kanceláře, může obratem napřímo objednat tyto služby od jiné společnosti, kterých je na českém trhu několik, a využívat je do doby, než DPP ve veřejné zakázce vysoutěží nového dodavatele. Kromě toho DPP nyní soutěží dodavatele kontrolních a supervizních služeb na stavbě metra D, který po dočasnou dobu může poskytovat také služby technického dozoru investora. DPP proto považuje článek na iDnes.cz za opakovaný pokus o vydírání a účelovou diskreditaci.
DPP má s IDS od ledna 2010 uzavřenou smlouvu na technický dozor investora na stavbu metra D. Podle této smlouvy měl IDS do tří let od jejího podpisu, tj. do konce ledna 2013, zajistit pravomocné stavební povolení včetně majetkoprávního zajištění pro celou trasu metra D, tj. všech 10 stanic, na kterém pak měl dělat technický dozor investora. To IDS nesplnil. Pravomocné stavební povolení na první úsek metra D Pankrác – Nové Dvory (pouze 5 stanic) DPP nakonec získal až letos v březnu, tj. více než 9 let poté, co jej měl podle smlouvy zajistit IDS.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva