Projekt vycházel z priorit Operačního programu Doprava, který si klade za cíl zkvalitnit železniční dopravu mimo transevropskou dopravní síť. Jeho smyslem je především zvýšit bezpečnost přejezdů a spolehlivost zařízení, snížit vliv lidského faktoru a centralizovat zabezpečovací zařízení. Dalším pozitivním dopadem je také zvýšení plynulosti železničního a silničního provozu.
„Prvořadým cílem modernizace přejezdů na trati mezi Frýdlantem a Ostravicí bylo zvýšení bezpečnosti provozu. Díky projektu je nyní možné navíc navýšit traťovou rychlost na 80 km/h a rychlost pro přejíždějící silniční vozidla z dřívějších 30 km/h na 50 km/h,“ shrnul detaily generální ředitel SŽDC Pavel Surý.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva