Farma z Plzeňska vyrazila do boje proti hypermarketům. Mléko vozí lidem až do domu

09.01.2012 10:12 | Zprávy

Nízké výkupní ceny mléka a nezájem hypermarketů narvaných až po střechu mléčnými výrobky zahraničních firem přiměly provozovatele rodinné farmy Milknatur z Líní u Plzně k odvážnému a zásadnímu rozhodnutí, díky kterému si nyní získává své místo na trhu. Se svými mléčnými produkty nyní vyráží přímo k zákazníkům do místa jejich bydliště a lidem se nová služba velmi zamlouvá.

Farma z Plzeňska vyrazila do boje proti hypermarketům. Mléko vozí lidem až do domu
Foto: Hans Štembera
Popisek: Žena nakupující potraviny v supermarketu

Provozovatelé ekologické  farmy  se stádem 400 kusů skotu plemene Holštýn, kde je vedle jalovic a telat 200 kusů dojnic, si snadno spočítali, že nemá smysl prodávat mléko za nepatrné výkupní ceny mlékárnám, když je možné tento produkt přímo na farmě patřičně ošetřit, prodat bez dalších prostředníků zákazníkům a ještě na tom něco vydělat.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Josef Dvořák

JUDr. Daniela Kovářová byl položen dotaz

Myslíte, že nejdiskriminovanější skupinou jsou senioři?

Určitě jejich pozice není dobrá, ale jsou na tom hůře, než matky s dětmi, obzvláště pokud jde o samoživitelky? V jejich případě se i s ohledem na rodinu a na podmínky, které si zaměstnavatelé kladou dost diskriminováni, navíc senioři (důchodci) mají aspoň většinou dobré důchody, ať mi nikdo netvrdí,...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů: