Metodologie tohoto testu byla připravena serverem www.bankovnipoplatky.com, který provedl vyhodnocení. Pro realizaci aktuálního testu byli využiti mystery shoppeři ze sítě agentury MindBridge, kteří sbírali informace v průběhu měsíců listopad a prosinec. Celkově mystery shoppeři navštívili 14 bank. V tomto posledním kole roku 2013 byl využit stejný profil mystery shopperů jako v pilotním kole, tedy ve 4. čtvrtletí 2012. To nám kromě samotných výsledků za další kvartál umožnilo i meziroční srovnání.
Profil mystery shoppera pro testování ve 4Q 2013:
Pohlaví: žena
Věk: 24 - 30 let
Čistý příjem: 17.000 - 25.000 Kč

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jih