„A co jako?!“ Dominik Hašek rýpe do Babiše. A pohádal se s vlastními fanoušky

08.07.2020 15:11

Hokejový brankář Dominik Hašek si na svém twitterovém profilu rozhodl rýpnout do premiéra Andreje Babiše (ANO). A dostal se kvůli tomu i do sporu s těmi, co jeho profil sledují.

„A co jako?!“ Dominik Hašek rýpe do Babiše. A pohádal se s vlastními fanoušky
Foto: Facebook
Popisek: Dominik Hašek

„Čau lidi. Poprvé v životě v lázních. U rybníka Svět. Prý lobbuju. Jo, lobbuju pořád. Za české firmy všude na světě. Za Smartwings, i za tu skvělou americkou televizi, co mě za to kritizuje. A lobbuju za nás všechny, abychom mohli do Slovinska,“ napsal premiér Andrej Babiš (ANO) na svůj profil. A právě to zaujalo českého hokejového gólmana Dominika Haška, aby jej označil slovem „Chudák“.

Chudák https://t.co/rpM18zhSOO

— Dominik Hasek (@hasek_dominik) July 5, 2020

Anketa

Je Miroslav Kalousek zábavný politik?

7%
93%
hlasovalo: 12944 lidí

Následně se pak do Babiše „Dominátor“ obul ještě jednou, a to kvůli článku na serveru Forum 24.cz. Text nese titulek: „Babiš může drze propagovat své výrobky. Je nepostižitelný díky síle svého marketingu.“ A Hašek si dovoluje vyjádřit svůj nesouhlas. 

„Nesouhlasím s tou druhou větou v nadpisu: ‚díky svému marketingu‘. Prostě se hodně lidem (30–40 %) jeho chování a styl líbí, obdivují ho za to, a proto má jejich podporu. Ten jakýsi neustále omílaný ‚Márův‘ marketing je jen označení –výmluva těch (nás) ostatních,“ poznamenal Hašek.

„Nesouhlas... Bez PR by se už před lety totálně odkopal. Stačí pár těch okamžiků, kdy není pod dozorem markeťáků. Myslíte, že by si třeba sám od sebe sedl k babičce na lavičku?“ zeptala se následně Haška v diskusi jedna z debatujících. „K babičce si již sedl každý politik,“ odvětil Hašek.

„Byl to příklad. Prostě jsme v jeho očích plebs, mravenci pod nohama...“ odvětila dále diskutující. „Ano, to vše inspiruje jeho voliče a těch je, víme kolik...“ poznamenal Hašek.

V diskusi následně přibyl další příspěvek: „Sám od sebe by si určitě nedělal legraci ze svejch přešlapů, což je důležitá součást jeho mediálního obrazu, např. tričko ‚sorry jako‘. I na to Hašek našel odpověď. „No, a teď co jako!?!? Tak zvedlo mu to (tričko či další ‚kravinky‘)o 1 %  či vzalo mu to 1 %? Z 32 na 31 či na 33 %...?“ napsal Hašek.

Další z diskutujících si rýpl do projektu Smarty, jehož je Hašek „hnacím motorem“. „A jaká je vaše výmluva pro obchodní výsledky Smartu než prostě nepovedený marketing? Ano, marketing ovlivňuje rozhodování a myšlení klientů, takže kde by asi byl dnes premiér, stbák Bureš a velkopodnikatel, kdyby neměl Marka Prchala na marketing?“ zeptal se.

„Já nemám výmluvy. Dobře, dejte dle vašeho názoru 4 nejlepší marketéry na světě např. Klausovi, Adamové, Okamurovi a Fialovi a o kolik každému vyskočí preference,“ uzavřel Hašek.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: vef

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Velcí kluci za Evropskou unií. Naštvaný Orbán už byl konkrétní

22:30 Velcí kluci za Evropskou unií. Naštvaný Orbán už byl konkrétní

Víte, že konferenci konzervativců Viktora Orbána nebo Nigela Farage zakázal v Bruselu komunální star…