„Všichni tví přátelé už ji měli“, je také na sloganu etikety piva Povolná blondýna. Necudná bruneta pro změnu disponovala popisem „když k popisu užijete slova stříkající a vlhký, víte o co jde“. A následovala kritika, kterou kampaň vyvolala na sociálních sítích. Například autorka pivního blogu Craft Geek Thandi Guilhermová považuje kampaň za totální sexismus.
- Původní text ZDE
Společnost se následně omluvila na Instagramu. Ale po svém. „Byli jsme úspěšní se snahou šokovat vás,“ zní v omluvě. Následovala tak omluva další. Společnost Vale uznala chybu a prohlásila, že plánuje nápravu. „Mýlili jsme se, za což se omlouváme,“ uvedla společnost s tím, že si je vědoma své necitilivosti.
Obdobné kritice čelí i pivovar Bernard. A to právě kvůli sexistickým reklamám, kdy své produkty propagoval například obrázky tzv. pin-up dívek.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef