Jako první Jiří Zimola upozornil na to, že je potřeba porozumění a návrat ke kořenům. „Musíme se znovu naučit chápat voliče. Musíme vědět, co je trápí, o čem přemýšlejí, některými našimi tématy jsme se jim totiž vzdalovali a vnucovali něco, co nechtěli. Je jasné, že nás nikdy nebudou volit všichni, proto musíme vědět, kdo jsou a budou naši voliči, a na ty zacílit,“ napsal Zimola a dodal, že experimentů bylo už dost a je čas vrátit se zpátky k těm, kteří ČSSD rozuměli. Tedy zaměstnanci, senioři, lidé z menších měst a obcí, rodiny s dětmi, střední třída.
Zdůraznil i to, že vyjadřování sociálních demokratů musí pro voliče jasné. „Musíme umět pojmenovat věci a stručně vysvětlit náš postoj k nim. Sbohem nesrozumitelným, obecným a nic neříkajícím heslům,“ dodal s tím, že ČSSD strana musí být naprosto čitelná i v otázkách, jako jsou vztah k prezidentovi, přijímání uprchlíků nebo zavedení eura.
„Přiznejme si, v poctivost ČSSD nikdo nevěří od doby grossovských hesel ‚Jsem sociální demokrat‘ a ‚Myslím to upřímně‘. Dokázali jsme se zpronevěřit našim slibům výměnou za posty ve vládě a koalici. Náš program musí být na prvním místě, proto nás přece lidé volí,“ uvedl exhejtman.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nab