Vít Bárta hned po nástupu na ministerstvo dopravy začal svérázně škrtat, zatlačil na stavební firmy a některé stavby pozastavil. Čelí proto kritice z různých stran. Jeho kroky se nelíbí ani premiérovi Petrovi Nečasovi. U bývalého ministra dopravy Petra Moose má však zastání.
„Ministr je pod velkým tlakem vlády a musí si s nařízeními nějak poradit. Dobře vím, jak je jeho pozice těžká," hájí ho v rozhovoru pro Hospodářské noviny Moos.
Státní zakázky jsou předražené, ale bude líp
Uvítal, že současné ministerstvo dopravy se stavební firmami komunikuje. Nesouhlasnou reakci stavařů na uzavírku některých staveb chápe. „Tlak je obrovský, situace je kritická. To, že rozdíl v prostředcích určených na výstavbu dopravních cest je celých 30 miliard korun, vede ke konfliktům," říká Moos.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mab