Věříte, že Fialova vláda bude dobře hájit naše národní zájmy?Anketa
Pracovnice konkurenční firmy PRE pak Geslerové vysvětlila, že astronomické částky, kvůli kterým si také stěžovala, pocházejí ze současné situace na trhu a z toho, že firmy jsou nuceny poskytovat elektřinu a plyn lidem, se kterými v pravidelných nákupech nepočítali, a tuto elektřinu a plyn jim musí vyúčtovat. A že nejlevnější dodavatel není vždy nejlepší. Geislerová si ovšem její vysvětlení přeložila tak, že jí dotyčná říká, že je hloupá, protože se snažila si plyn sehnat levně.
Nyní se ozvala jedna z těch, kdo telefonáty od zákazníků ve firmě innogy vyřizují. „Vážená paní Geislerová, jsem jedním z operátorů innogy, kteří denně odbaví na lince x tisíc hovorů,“ vzkázala herečce Věra Málková.
„To, co chcete vy, chce dalších 900 tisíc lidí. Ti mají tu slušnost, že si nechají telefon (mimochodem linka je zdarma) na hlasitý odposlech a trpělivě vyčkávají na spojení. Nejsme stroje a věřte, že denně sedíme na lince někdy i 10 hodin,“ seznámila herečku s podmínkami operátorů ve firmách, které mají nyní plné ruce práce s novými zákazníky.
„Normální člověk poděkuje a popřeje nám pevné nervy. Myslím, že je ještě dlouho budeme potřebovat. Opravdu nesedíme na pr...i s rukama v klíně. Tak pokud CHCETE, zavolejte a vyčkejte jako ostatní. Dostane se na vás,“ řekla Geislerové.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: kas