Zářijový průzkum důvěryhodnosti médií společnosti SANEP ukázal, že respondenti nejvíce věří internetovým zpravodajským serverům. Důvěra v ně se od února zvýšila o sedm procentních bodů. SANEP to přisuzuje informační rozmanitosti, kterou internet oproti jiným médiím nabízí.
Druhé místo obsadil Český rozhlas, jenž si od února polepšil a nyní mu věří zhruba čtvrtina dotázaných. Bronzovou příčku obsadila Česká televize, která ještě před půl rokem brala „zlato“. SANEP upozorňuje, že v jejím případě dochází k dlouhodobému snižování důvěryhodnosti. Předkládaným informacím ještě před čtyřmi lety věřilo téměř devadesát procent respondentů. Nyní České televizi věří zhruba polovina dotázaných.
Nejméně důvěřuje domácí populace zpravodajským pořadům soukromých rozhlasových celoplošných stanic, což lze podle SANEPU přičíst zejména skutečnosti, že většina soukromých rozhlasových stanic je převážně orientována na hudbu a zábavu a za tímto účelem jsou také primárně vyhledávána svými posluchači.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: luš