Člověk v tísni pronikl do škol s výukou o ruské propagandě. A co řeklo ministerstvo?

11.11.2015 9:16 | Zprávy
autor: vam

Výuková videa, na kterých se mohou čeští středoškoláci přímo ve školách seznámit s ruskou propagandou, nabízí od tohoto týdne portál Jeden svět na školách. Ministerstvo školství ale přiznává, že Festival Jeden svět je pořádán nevládní organizací Člověk v tísni, která má zřetelný, obecně známý názorový profil a nelze od ní žádat ani očekávat striktní nestrannost a nezaujatost. Informuje o tom server Aktuálně.cz s tím, že školský resort proto doporučuje učitelům, aby případnou jednostrannost informací vyvažovali.

Člověk v tísni pronikl do škol s výukou o ruské propagandě. A co řeklo ministerstvo?
Foto: clovekvtisni.cz
Popisek: Člověk v tísni - logo

Server uvádí, že nový projekt portálu Jeden svět na školách pro středoškoláky připravil lekce, kde se mimo jiné dozvědí více o anexi Krymu či o tom, jak se ruská propaganda projevuje přímo v Česku.

Celý text je ZDE

Učitelé mohou do svých hodin zařadit jednotlivé lekce, které vzdělávací program nabízí od tohoto týdne na svých webových stránkách. Jejich součástí jsou i výuková videa. Podle představ autorů by se do výuky materiály mohly zařadit v hodinách občanské nauky, dějepisu, zeměpisu nebo i češtiny.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

JUDr. Jindřich Rajchl byl položen dotaz

Reparace

Pokud má být uzavřen mír mezi Ruskem a Ukrajinou souhlasíte nebo nesouhlasíte s tím, že Rusko musí Ukrajině zaplatit válečné škody ve formě reparací?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Umělá inteligence, nebo propaganda? Vědci odhalili vážnou věc

20:42 Umělá inteligence, nebo propaganda? Vědci odhalili vážnou věc

Studie výzkumníků prestižních amerických vysokých škol zjistila, že současné modely umělé inteligenc…