„Na D 47 stát vyhodí zbytečně peníze daňových poplatníků. Celá oprava může stát maximálně 125 milionů korun. Na znaleckých posudcích, expertech, právních službách a poplatcích u soudu zaplatí stát podle našich propočtů 70 milionů korun," řekl v rozhovoru pro server iHned.cz Borovka. Stát přitom podle něj v žalobě napadá problémy, které sama firma uznala, nebo ty, které uznal jako svoji chybu stát. Opravovat poškozené úseky začne Eurovia hned na jaře.
„Bude to nejdřív v dubnu, pokud se v zimě dohodneme na opravách. Mám pořád pocit, že Ředitelství silnic a dálnic se nikdy dohodnout nechtělo. Myslím si, že výjimkou je současný ředitel David Čermák, ale nerad bych mu tímto dal polibek smrti," dodává Borovka. Koho ale na rozdíl od Čermáka rád nemá, je bývalý ministr dopravy Pavel Dobeš.
Ministerstvo bylo vedené mladíkem
Za jeho vlády byla Eurovii nařízena například desetiletá záruka nebo monitoring zvlněného území dálnice. Na to ale Borovka nehodlá přistoupit. „Ty podmínky, to je výmysl dvacetidevítiletého mladíka, který šel náhodou kolem ministerstva a stal se ministrem dopravy. Na tom je nejhorší, že se na té stavbě nadřeli poctiví chlapi a nějaký nezkušený chlapec, který nikdy pořádně nepracoval, si dovoluje kritizovat jejich těžkou práci. To je to, co mě nejvíc uráží," dodává Borovka.
Ptejte se politiků, ptejte se Vašich volených zastupitelů, pište, co Vám osobně vadí. Registrujte se na našem serveru ZDE.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ane