Grospič: Vrbětice jsou marketingovou akcí premiéra, chce si pojistit zájmy oligarchy o další volební období

29.04.2021 20:30 | Zprávy

Komunistický poslanec Stanislav Grospič má ve vrbětické kauze jasno. Považuje ji za objednávku americké administrativy a dodavatele pro jadernou elektrárnu, ale za povedenou marketingovou akci premiéra. Kauza má prý pouze rozsévat strach a překrýt neschopnost vlády.

Grospič: Vrbětice jsou marketingovou akcí premiéra, chce si pojistit zájmy oligarchy o další volební období
Foto: ksčm
Popisek: Stanislav Grospič

Roli Andreje Babiše v kauze Vrbětice, která rozpoutala diplomatickou válku Česka s Ruskem, popsal Grospič několika větami: „Premiér, odkojený režimními elitami podniků zahraničního obchodu a privatizačními šíbry režimu následujícího, se přes velkohubé fráze a názorové proměn, zavděčil kancléřce Merkelové a přátelům ve Washingtonu, kteří mu dovolili sedět na pár minut na pohovce v Bílém domě. Nakonec nejposlušnější byl pan premiér k Izraeli, jakákoli kritika byla nepřípustná, byť byla oprávněná,“ uvedl.

Vrbětice podle jeho slov vygradovaly explozí neschopnosti populismu, naprosté oddanosti systému ze strany těch „nesystémových“ a dokázaly, že líp nebude a že vést stát jako firmu nás dovedlo po bok Ukrajiny či Pobaltí.

„Morálka není silnou stránkou premiéra, který se teď chce ukázat jako muž ‚silné ruky‘, rozhodného vzepření se ‚ruské hrozbě“‘, která naopak odhaluje jeho vetchost a schopnost pro vlastní prospěch zničit, co se jen dá. Těžko se budeme moci při bojích o Stromovku zeptat, kolik má Agrofert divizí…,“ pokračuje Grospič.

„Současného premiéra jsem poznal jako muže nepříliš vybraného chování jako marketingový produkt – a samozřejmě jako oligarchu, který snad nikdy nedrží slovo. Hloupými vyjádřeními, neustálými otočkami po směru větru a především nekompetentními rozhodnutími dokázal, že z něj zbyla jen zrezlá protiruská korouhev, člověk rozklepaný před prošetřením vlastního zbohatnutí,“ doplnil poslanec.

Souhlasí proto s exprezidentem Klausem v tom, že vrbětická kauza má pouze rozsévat strach a překrýt neschopnost vlády v době pandemie a její chyby, z jejichž následků se budeme muset dlouho hojit. „Marketing možná protentokrát vyhrál, národ prohrál na celé čáře,“ dodal Grospič závěrem.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: nab

Martin Exner byl položen dotaz

Zase to EURO

Žijete vůbec v realitě? Nemyslíte, že je teď přijetí Eura tak důležité? Důležitější než třeba to, jak špatně si vede naše ekonomika a jak mizerné jsou u nás mzdy? Že řada lidí žije od výplaty k výplatě a nemá šanci si něco našetřit? Jestli vám tak vadí poplatky bankách, když platíte v cizině kartou,...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Úplně zničený Trump? Ne. Na průzkum, kde vyhořel, už přišla odpověď

19:11 Úplně zničený Trump? Ne. Na průzkum, kde vyhořel, už přišla odpověď

Donald Trump se brání proti nepříznivému průzkumu z Iowy, kde Kamala Harrisová získala nečekaný násk…