Grospič: Vrbětice jsou marketingovou akcí premiéra, chce si pojistit zájmy oligarchy o další volební období

29.04.2021 20:30

Komunistický poslanec Stanislav Grospič má ve vrbětické kauze jasno. Považuje ji za objednávku americké administrativy a dodavatele pro jadernou elektrárnu, ale za povedenou marketingovou akci premiéra. Kauza má prý pouze rozsévat strach a překrýt neschopnost vlády.

Grospič: Vrbětice jsou marketingovou akcí premiéra, chce si pojistit zájmy oligarchy o další volební období
Foto: ksčm
Popisek: Stanislav Grospič
reklama

Roli Andreje Babiše v kauze Vrbětice, která rozpoutala diplomatickou válku Česka s Ruskem, popsal Grospič několika větami: „Premiér, odkojený režimními elitami podniků zahraničního obchodu a privatizačními šíbry režimu následujícího, se přes velkohubé fráze a názorové proměn, zavděčil kancléřce Merkelové a přátelům ve Washingtonu, kteří mu dovolili sedět na pár minut na pohovce v Bílém domě. Nakonec nejposlušnější byl pan premiér k Izraeli, jakákoli kritika byla nepřípustná, byť byla oprávněná,“ uvedl.

Vrbětice podle jeho slov vygradovaly explozí neschopnosti populismu, naprosté oddanosti systému ze strany těch „nesystémových“ a dokázaly, že líp nebude a že vést stát jako firmu nás dovedlo po bok Ukrajiny či Pobaltí.

„Morálka není silnou stránkou premiéra, který se teď chce ukázat jako muž ‚silné ruky‘, rozhodného vzepření se ‚ruské hrozbě“‘, která naopak odhaluje jeho vetchost a schopnost pro vlastní prospěch zničit, co se jen dá. Těžko se budeme moci při bojích o Stromovku zeptat, kolik má Agrofert divizí…,“ pokračuje Grospič.

„Současného premiéra jsem poznal jako muže nepříliš vybraného chování jako marketingový produkt – a samozřejmě jako oligarchu, který snad nikdy nedrží slovo. Hloupými vyjádřeními, neustálými otočkami po směru větru a především nekompetentními rozhodnutími dokázal, že z něj zbyla jen zrezlá protiruská korouhev, člověk rozklepaný před prošetřením vlastního zbohatnutí,“ doplnil poslanec.

Souhlasí proto s exprezidentem Klausem v tom, že vrbětická kauza má pouze rozsévat strach a překrýt neschopnost vlády v době pandemie a její chyby, z jejichž následků se budeme muset dlouho hojit. „Marketing možná protentokrát vyhrál, národ prohrál na celé čáře,“ dodal Grospič závěrem.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama

autor: nab

reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

STAN vyráží do boje proti Okamurovu jarmarku. Nechtějí jej vůbec pouštět do obcí

14:16 STAN vyráží do boje proti Okamurovu jarmarku. Nechtějí jej vůbec pouštět do obcí

Tomio Okamura se rozhodl inspirovat se Milošem Zemanem a, podobně jako kdysi dnešní prezident, vyraz…