Inkluzi se moc nedaří. Školy se prý bojí stížností rodičů hendikepovaných dětí

28.11.2019 18:57 | Zprávy

Jak se daří zapojit hendikepované děti do normálních tříd? Podle učitelů snahy o inkluzi narážejí na to, že někteří rodiče odmítají spolupracovat se školami. Zprávu převzal také Český rozhlas.

Inkluzi se moc nedaří. Školy se prý bojí stížností rodičů hendikepovaných dětí
Foto: kr-stredocesky.cz
Popisek: Prázdná učebna

Projekt Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi uskutečnil průzkum na téma, jak funguje zapojení hendikepovaných žáků do běžných tříd. Průzkumu se zúčastnilo přes 6 300 učitelů z různých koutů republiky a 355 ředitelů škol.

S problémy v naplňování takzvané inkluze, tedy společného vzdělávání hendikepovaných a jinak znevýhodněných dětí v běžných školách, se setkalo 39 procent pedagogů a 72 procent ředitelů škol, uvedli autoři průzkumu. Zhruba dvě třetiny těchto učitelů a ředitelů označily za bariéru v realizaci inkluze nespolupracující rodiče,“ stojí na serveru Českého rozhlasu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: mp

EU

Tvrdíte, že je Vaší povinností EU zlepšovat. Proč se to tedy neděje? Já mám spíš dojem, že se EU zhoršuje a začínám mít pocit, že vedle šílené zelené politiky jí jde hlavně o tom, jak šmírovat nás lidi a mít lidi pod kontrolou než aby dělala něco dobrého pro lidi.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hoffman tuší snadné politické body pro novou vládu

17:47 Hoffman tuší snadné politické body pro novou vládu

POHLED IVANA HOFFMANA Podřizovat se Bruselu, anebo se Bruselu vzepřít. Dvě špatné možnosti pro novéh…