Poslanci v novele zákona prosadili úlevy pro řadu státních a městských firem, které by už neměly povinnost zveřejňovat své obchodní smlouvy nad 50 tisíc korun na internetu. A to se právě Jančurovi nelíbí a považuje to za špinavost. V případě, že novelu neopraví senát, chce rozjet antikampaň proti těm poslancům, kteří úlevu firmám prosadili a kandidují opět do sněmovny. Jde o poslance ČSSD, KSČM, KDU-ČSL a ODS.
„Pokud senát bude proti transparentnosti, jsem připraven to komunikovat i během voleb,“ uvedl Jančura. V rámci kampaně, která bude trvat nejméně 90 dnů ode dne, kdy budou vyhlášeny volby, by pak mohl za politickou reklamu utratit maximálně 1,8 milionu korun. Což mu přijde jako dostatečný prostor pro efektivní kampaň do schránek občanů. „Ten, kdo potopil registr, je ten, kdo chrání zlodějny v našem státě,“ míní.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef