Kdo platí „festival hrdosti“ ? Podívejte se

07.08.2023 18:31 | Monitoring

Když se řekne Prague Pride, prakticky všem se vybaví srpnový pochod sexuálních menšin v Praze a s tím spojený zhruba týdenní festival akcí po celém hlavním městě. Ovšem „duhový průvod“ nebo „pochod hrdosti“ není jediným předmětem činnosti, kterou stejnojmenný spolek Prague Pride vyvíjí. Odpovídá tomu i rozpočet celé organizace, do kterého přispívá řada firem.

Kdo platí „festival hrdosti“ ? Podívejte se
Foto: Hans Štembera
Popisek: Pochod Prague pride 2020 byl zrušen díky pandemii koronaviru. Místo něj vypluly na Vltavu s LGBT komunitou lodě

„Lidskoprávní festival Prague Pride“, jak sami organizátoři svou hlavní akci nazývají, se letos v české metropoli koná od 7. do 13. srpna s tím, že hlavní akce, tedy známý průvod městem, se uskuteční v sobotu 12. srpna. 

Mezi partnery pochodu se vyskytují mnohé společnosti. Hlavními partnery jsou firmy Adidas, Coca-Cola či Staropramen, mediálními partnery je magazín Lui a Respekt či Radio Wave. Nechybějí ani hoteloví partneři, mezi nimiž je možné nalézt Almanac X či Mozart. 

Mezi sponzory pak patří řada známých firem, jako například IKEA, Sephora, Unicredit Bank, Amazon, Deloitte, Martinus.cz, eBay, Foodora, Clinical, Barclays a další. 

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: vef

Ing. Patrik Nacher byl položen dotaz

Jaké budou další kroky ANO?

Vládu se vám odvolat nepodařilo, ale dost pravděpodobně budete v příští vládě, jak se pak k celé kauze postavíte? Budete ji prošetřovat? Protože ani já pod hlavičkou ODS nevěřím nezávislému prošetření.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Ty id*ote!“ Džus za 230 pobouřil Čechy. Člen TOP 09 nabídl čtyřprocentní řešení, neuspěl

10:24 „Ty id*ote!“ Džus za 230 pobouřil Čechy. Člen TOP 09 nabídl čtyřprocentní řešení, neuspěl

Džus nad zlato? Ceny oblíbeného ovocného nápoje na českém trhu budí pozornost. Budeme si na jeho nák…