Horký následně vybral nenávistné komentáře, které na adresu Lidlu lidé zaslali. „Proč máte na reklamním letáku černocha? Víte, že tím štvete hodně lidí, kteří ty darmožrouty nemohou ani cítit a bojí se jich? Jestliže propagujete zboží v Česku a pro Čechy, odstraňte ty multikulti píčoviny. Zatím ještě platí, že jsme tady doma,“ uvedla například Miroslava Kapalová s tím, že touto reklamou si podle ní Lidl odradí řadu zákazníků.
„Odkud ví Miroslava Kapalová, že černoši jsou ‚darmožrouti a paraziti‘? Miroslava Kapalová – a mnoho dalších českých občanů – naplnila skutkovou podstatu trestného činu vyvolávání nenávisti proti etnické skupině, za což je v ČR trest tří let nepodmíněně. Kdy bude proti ní zahájeno trestní stíhání?“ ptá se v této souvislosti na serveru Britské listy Jan Čulík.
Původní text ZDE.
Kapalová však nebyla sama, komu černoch na letáku vadil. „Jsem docela zhnusena. Nejenže se nám média snaží podsouvat multikulti, která nefunguje a je to řízená genocida bílé rasy, ještě vy dáte do letáku černocha,“ konstatuje nesouhlasně Martina Toce. „Evropa je bílá, Afrika je černá, Asie je žlutá, tak je to odjakživa,“ poznamenala Toce.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef