Na kontaktní kampaň před podzimními volbami budou sázet lidé z hnutí Pro Prahu, stejně tak jako lidé z hnutí Žít Brno. „Hodně se budeme soustředit na komunikaci na sociálních sítích, kde se pohybuje velká část naší cílové skupiny. Ale samozřejmě povedeme i klasickou uliční kampaň, na tu se chceme hodně soustředit," potvrzuje lídr společné kandidátky Žít Brno a Pirátů na brněnský magistrát Matěj Hollan. „Ukazuje se totiž, že oslovování lidí je nejefektivnější, zvlášť ve chvíli, kdy na kampaň nemáme takové prostředky jako velké strany," dodává aktivista.
Stranou ale nechtějí zůstat ani velké strany. Petr Dolínek z ČSSD slibuje, že voliči budou představitele strany potkávat i v ulicích. Dojde ale i na další komunikační kanály, jako jsou billboardy či telefonická kampaň. ČSSD plánuje jen v Praze na 400 setkání s voliči.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp