Nová služba Oneplay má zákazníkům O2 přinést „úplně novou pokročilou zákaznickou zkušenost,“ píše O2 v tiskové zprávě. Služba Oneplay nabízí klientům O2 kromě obsahu, na který již byli zvyklí z dřívějška, také služby poskytované videoplatformou Voyo. „Češi čelí v oblasti televizní zábavy nejčastěji těmto problémům: přepínají mezi různými platformami, zdlouhavě hledají obsah a platí za služby, které plně nevyužívají. Oneplay přichází s řešením, které staví na bohatých zkušenostech Skupiny Nova a O2 – přináší totiž to nejlepší z televize a streamingu na jednom místě,“ zdůvodňuje změnu tuzemský telekomunikační gigant.
Novou službu Oneplay propaguje i moderní reklama, ve které si zahrál legendární fotbalista Petr Čech.
Zde je potřeba uvést, že společnost O2 své zákazníky v dostatečném předstihu informovala o chystaných změnách i o tom, že do nové služby Oneplay mohou vstoupit už 10. března. Ty ostatní převede na Oneplay později, ať už chtějí, nebo ne. A to je kámen úrazu. Mnoho ze stávajících klientů O2 si stěžuje, že po migraci na novou službu, která neproběhla s jejich souhlasem, ale automaticky, jim společnost fakturuje vyšší částku za nový, dražší tarif. Je pravda, že zákazníci v rámci nových tarifů dostávají i obsah navíc (například Voyo), o který ale nemusejí mít zájem. Zákazník by měl mít správně možnost vyjádřit s takovou změnou nesouhlas, a to bez větších obtíží. Jak pro ParlamentníListy.cz uvedl tiskový mluvčí České obchodní inspekce František Kotrba, uživatel má právo vypovědět závazek do třiceti dnů ode dne, kdy byl o změně vyrozuměn, nebo od okamžiku, kdy byl digitální obsah změněn, podle toho, co nastane později.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jan Novotný
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.