Nechceš, musíš. O2 připravilo peklo zákazníkům

21.05.2025 19:55 | Zprávy

Když společnost O2 v únoru oznamovala změnu dlouho zavedené služby O2TV na Oneplay, asi málokdo čekal, jakou vlnu nespokojenosti proti sobě operátor obrátí. Klienti si stěžují na složitost odmítnutí nechtěné změny tarifu. Operátor se brání, že o všem informoval v dostatečném předstihu. Před jeho chováním však varoval dTest a ČOI eviduje zvýšený počet stížností. Ve vyjádření pro ParlamentníListy.cz slíbilo O2 zlepšení komunikace se zákazníky. Ptali jsme se opravdu důkladně. Zajímalo nás, proč firma aktivně nenabízí základní tarif Oneplay, který je zdarma, nebo co může nabídnout lidem se starými tlačítkovými telefony.

Nechceš, musíš. O2 připravilo peklo zákazníkům
Foto: Karel Šebesta
Popisek: Prodejna O2

Nová služba Oneplay má zákazníkům O2 přinést „úplně novou pokročilou zákaznickou zkušenost,“  píše O2 v tiskové zprávě. Služba Oneplay nabízí klientům O2 kromě obsahu, na který již byli zvyklí z dřívějška, také služby poskytované videoplatformou Voyo. „Češi čelí v oblasti televizní zábavy nejčastěji těmto problémům: přepínají mezi různými platformami, zdlouhavě hledají obsah a platí za služby, které plně nevyužívají. Oneplay přichází s řešením, které staví na bohatých zkušenostech Skupiny Nova a O2 – přináší totiž to nejlepší z televize a streamingu na jednom místě,“ zdůvodňuje změnu tuzemský telekomunikační gigant. 

Novou službu Oneplay propaguje i moderní reklama, ve které si zahrál legendární fotbalista Petr Čech.

Zde je potřeba uvést, že společnost O2 své zákazníky v dostatečném předstihu informovala o chystaných změnách i o tom, že do nové služby Oneplay mohou vstoupit už 10. března. Ty ostatní převede na Oneplay později, ať už chtějí, nebo ne. A to je kámen úrazu. Mnoho ze stávajících klientů O2 si stěžuje, že po migraci na novou službu, která neproběhla s jejich souhlasem, ale automaticky, jim společnost fakturuje vyšší částku za nový, dražší tarif. Je pravda, že zákazníci v rámci nových tarifů dostávají i obsah navíc (například Voyo), o který ale nemusejí mít zájem. Zákazník by měl mít správně možnost vyjádřit s takovou změnou nesouhlas, a to bez větších obtíží. Jak pro ParlamentníListy.cz uvedl tiskový mluvčí České obchodní inspekce František Kotrba, uživatel má právo vypovědět závazek do třiceti dnů ode dne, kdy byl o změně vyrozuměn, nebo od okamžiku, kdy byl digitální obsah změněn, podle toho, co nastane později.  

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Jan Novotný

FactChecking BETA

Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.

Přezkoumat

bitcoinová kauza

Dobrý den, vy sice kritizujete Blažka a kupodivu i soud, ale co si myslíte o tom, že o celé kauze věděl i premiér? Není to podle vás na pád vlády? A co říkáte té jeho argumentaci, že stát díky tomu získal miliardu? Nevím, zda to premiérovi někdo poradil, aby se tím chlubil a pokud ano, tak je to hod...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Uživateli nejlépe hodnocený komentář

česká mafie, Uživatel se přihlásil ke kodexu Dobré Diskusejaroslavhh , 22.05.2025 8:44:15
Vším popsaným jsem v tomto měsíci prošel a řekl bych, že to ještě autor článku popisuje příznivě pro O2. Jiný záměr, než všemi prostředky lidi obalamutit, aby platili více v tom nelze vidět. Prostě paní Renáta Kellnerová (majitelka) má těch miliard málo a chce stále víc.

|  5 |  0

Další články z rubriky

Rozpustit ODS. Šlachtova výzva nabírá sílu

22:40 Rozpustit ODS. Šlachtova výzva nabírá sílu

Hnutí Přísaha, jehož předsedou je bývalý elitní policista Robert Šlachta, zveřejnilo na svých oficiá…