Ten se na svém blogu na stránce Idnes.cz podivuje: "Opravdu je kampaň pana Fischera, který vede nelegální kampaň ve státní firmě, nechá si posílát desítky milionů na účet od jednotlivých miliardářů, dostává 95% slevy v mediích a banky mu odpouštějí poplatky za příchozí platby tou nejtransparentnější a nejdůvěryhodnější?". Všímá si také toho, že nezávislí kandidáti obsadili poslední tři příčky. Kampaň Tomia Okamury je přitom podle Rádla jedna z nejprůhlednějších.
Jan Fischer
Poukazuje na to, že na kampaň známého českého podnikatele nepřispívají miliardáři milióny, ale bežní lidé částkami několika tisíců korun. Kromě toho kandidát nevede žádnou tištěnou ani letákovou kampaň a vede si transparentní účet. I přesto ale skončil s 12 procenty jako poslední na jedenácté příčce. "Ze lživé a účelově dehonestující kampaně, kterou vedou některá média si začínám pomalu zvykat, ale od sdružení s názvem Transarency International bych to nečekal," dodává naštvaný bloger.
Tomio Okamura
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ane