Organizace hodnotí míru transparentnosti na základě 13 kritérií. Vychází přitom z informací zveřejněných na webových stránkách kandidátů, jejich oficiálních profilů na sociálních sítích nebo odpovědí na otázky, které jim TIC položilo. Sledovaný je rovněž způsob komunikace jednotlivých kandidátů s veřejností.
"V rámci projektu bude TIC průběžně zpracovávat odhady skutečných nákladů na pořádání volebních akcí, na inzerci v médiích a na billboardech," uvedl Ondráčka. Tyto odhady pak bude porovnávat s reálnými příjmy a výdaji uchazečů až do samotných voleb. Aktualizované hodnocení kandidátů bude dostupné na webu. Lidé zde najdou také odkazy na životopisy kandidátů a členů jejich týmů, které zpracovalo občanského sdružení Naši politici.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav, čtk