Česká dceřiná společnost VW Škoda totiž oznámila, že hlásí v první polovině roku 2025 mírný růst tržeb – navzdory cenovému tlaku, hospodářskému poklesu a čínské konkurenci. Jak se to podařilo? Server nejčtenějšího německého deníku Bild konstatoval, že tomu napomohla vysoká efektivita procesů ve Škodovce a smysl pro to, co přesně chce Škoda získat a za kolik to bude. „To dělá ze Škody jednu z nejstabilnějších složek skupiny,“ upozornil Bild.
Automobilová expertka Beatrix Keimová vidí rozdíl jasně.
„Škoda je ekonomičtěji vybavená a používá levnější materiály. To je efektivní. Audi se na druhou stranu často ztrácí ve složitosti a pozornosti k detailům. Vždycky chtěli být lepší – ale nevěnovali dostatečnou pozornost trhu,“ upozornila.
Zjednodušeně řečeno, Škodovce hraje do karet, že umí lépe oslovit zákazníky. Audi se sice snažilo nabídnout luxusnější vůz, jenže když o něj zákazníci nestojí, je třeba přehodit výhybku.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Miloš Polák
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.