Neuvěřitelné, ČSSD bude přesně vědět, kde najde svého voliče. Vtipný Sobotka rychle na YouTube. Volební manažer oslňuje novinkami. Teď ještě, aby to klaplo s Američany

21.04.2017 17:42 | Zprávy

Volební manažer ČSSD Jan Birke chce využít pro předvolební kampaň moderní prvky. Například analytický geotargeting, jenž ukáže straně přesně místa, kde může získat voliče, a samozřejmě sociální sítě. Píše o tom server Info.cz. Ten přinesl s Birkem obsáhlý rozhovor, v němž se vyjádřil k palčivým tématům strany.

Neuvěřitelné, ČSSD bude přesně vědět, kde najde svého voliče. Vtipný Sobotka rychle na YouTube. Volební manažer oslňuje novinkami. Teď ještě, aby to klaplo s Američany
Foto: archiv starosty
Popisek: poslanec a starosta Náchoda Jan Birke (ČSSD)

Své řekl Birke také k progresivní dani, jež po svém ohlášení vzbudila vlnu reakcí. Podle jeho slov se nyní ve straně diskutuje částka, od které by lidé na daních zaplatili více. „Budeme se pohybovat mezi 70 a 80 tisíci,“ uvedl mimo jiné Birke. 

Toho v současné době podle jeho slov motivují průzkumy veřejného mínění, které straně příliš nevěří. Zabývá se analýzami a strategiemi, aby se dopátral toho, zda tzv. otočení kormidlem doleva, byla správná cesta. On sám chce levicové voliče přitáhnout zpátky. 

Birke v minulosti spolupracoval mimo jiné s vítězným předsedou ČSSD Jiřím Paroubkem. „Já se přiznám, že od Jiřího Paroubka jsem si odnesl celou řadu věcí: obrovské nasazení, pracovitost, touhu dotahovat věci do konce, identifikovat problém a zároveň ho řešit. V tom byl brilantní. Jako jeho spolupracovník jsem si je vzal i pro sebe. A samozřejmě je aplikuji nejen ve volební kampani, ale už sedm let i jako starosta Náchoda,“ poznamenal. 

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: vef

Ing. Libor Turek, Ph.D. byl položen dotaz

Proč jste nepodpořil zákon, který měl zajistit lepší dostupnost léků a lékáren?

Přijde mi, že se tu opět staví byznys nad zájmy lidí, a v tomto případě i nad zdraví. Nebo co podle vás bylo na zákoně špatného? A proč se u nás pořád nahrává jen těm velkým hráčům? Podívejte se, co to způsobilo třeba v obchodech, ale další příklad jsou třeba operátoři. Proč tu pořád není další, kte...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Z čeho ten náš český lev tak vypelichal? Keller o moderním logu

5:00 Z čeho ten náš český lev tak vypelichal? Keller o moderním logu

NEKOREKTNĚ S KELLEREM „Najděte tři rozdíly,“ vybízí v komentáři pro ParlamentníListy.cz sociolog a f…