ODS sází na kontaktní kampaň, voliče láká na filmy

10.08.2017 15:52

Občanští demokraté budou v srpnu objíždět česká města s letním kinem. Novou formu kontaktní kampaně dnes na tiskové konferenci představil místopředseda strany Zbyněk Stanjura. Dodal, že přímá komunikace s lidmi je pro ODS nejsilnější zbraní pro podzimní parlamentní volby, píše ČTK.

ODS sází na kontaktní kampaň, voliče láká na filmy
Foto: Jan Rychetský
Popisek: Kolem Ústí nad Labem je všude vidět tvář Karla Krejzy, lídra ODS v Ústeckém kraji
reklama

„Chceme to využít k tomu, abychom přímo komunikovali s našimi občany. Ti budou mít možnost potkat se se všemi kandidáty z příslušného kraje,“ uvedl Stanjura, moravskoslezský volební lídr. „Budeme debatovat o našem programu a budeme se také ptát, co považují za důležité, aby konala nová česká vláda,“ řekl.

S letním kinem chce ODS zavítat do 90 měst. První promítání už se odehrálo v neděli v Mělníce, další je v plánu ve Slaném, dodal ekonomický expert strany a jednička středočeské kandidátky Jan Skopeček.

Setkávání s voliči a diskuse o volebním programu povedou kandidáti ODS i v dalších měsících. „Kontaktní kampaň bude naší nejsilnější, nejvíce používanou zbraní i v následujících měsících, v září a v říjnu,“ uvedl.

Českou republiku v době prázdnin objíždějí i představitelé ostatních politických stran. O svých setkáních s lidmi pak hojně informují na sociálních sítích. Velmi aktivní jsou například předseda hnutí ANO Andrej Babiš nebo volební lídr ČSSD Lubomír Zaorálek.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: mp
reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Drsná sranda na účet ODS. Slepice? Mirka Němcová terčem vtipu

11:10 Drsná sranda na účet ODS. Slepice? Mirka Němcová terčem vtipu

Slepice do klece nepatří. Obrázek i s tímto mottem nyní prosazuje ODS na svém facebookovém profilu. …