Co se za poslední roky změnilo k lepšímu v oblasti dopravy na celém území naší země? Podle Sehnala bohužel prý skoro nic. “Premiér sice neustále mluví o tom, jak postavili novou D1, ale nezapomeňme, že rekonstrukce hlavní české dálnice začala již před nástupem hnutí ANO, takže o nějakých zásluhách těžko mluvit,” míní.
Je pro vás manželství homosexuálů důležité téma, podle kterého se bude rozhodovat ve volbách?Anketa
“Stačí se podívat v jakém stavu je silniční doprava, v jakém stavu je železnice, kolik těžkých nehod se stává jen kvůli tomu, že máme na státem provozované železniční síti z naprosté většiny zastaralé výstražné a bezpečnostní systémy,” pokračuje šéf Aliance pro budoucnost.
Co s tím vláda udělala za poslední roky? “Když dojde k tragédii, všichni vládní představitelé se předhánějí, jak situaci zlepší, ale těmito prohlášeními vše skončí a další kolečko slibů přijde s dalším neštěstím. Reálně se ale neděje nic,” myslí si Sehnal.
“Jednoznačně tak můžeme říct, že ryba smrdí od hlavy a pan Babiš se svým hnutím může dnes těžko tvrdit, že za to nesou vinu předcházející vlády. On sám vládne už de facto osm let,” připomíná.
Jestliže podle něho domy a byty v soukromém sektoru postavíme za deset let, proti čemuž veřejný sektor stojí svou pomalostí, pak u státních staveb je to prý přesně opačně. “Když stát chce stavět, má k dispozici velké a silné nástroje, aby celý proces urychlil včetně potřebných povolení od úřadů,” má jasno.
“Stát se musí sice vypořádat s odporem ekologických aktivistů, pořád je ale síla státu stavět a opravovat komunikace vysoká. V takové situaci už platí “sorry jako” pane Babiši, nefunkční doprava je zkrátka jasnou odpovědností hnutí ANO,” konstatuje Pavel Sehnal.
Ing. Pavel Sehnal
- Praha bez chaosu
- zastupitel měst. části
autor: Radim Panenka
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.