„Dost mých přátel se úplně pojebalo a Prchal se stal sprostý slovo,“ napsal na svůj facebook zkušenost marketingový expert Michael Skřivan. „Nejdřív bych všechny ty kazatele morálky a marketingový etiky poprosil, ať si zametou před svým prahem; a pak, kdo bude bez viny, ať hodí kamenem,“ vzkázal dále.
Pak se marketingovým expertům vysmál, že oni svou prací pro firmy určitě denně zachrání tři demokratické země od fašismu a komunismu, desítky lidí před sebevraždou, stovky somálských dětí před vyhladověním a miliony koťátek před utopením.
„Jsem na vás na všechny hrdej, že nejdřív začnete u sebe, a pak až se pouštíte do nějakejch soudů,“ vzkázal.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav