„Myslím, že vizuálně velmi dobrou kampaň mají občanští demokraté a ANO. Graficky to vidím jako velmi dobře zvládnuté. U ODS je kampaň hodně cílená na mladší voliče, kteří si třeba nepamatují posledních sedm let strany v politice. Pokud by to byl úplně nový subjekt, tak myslím, že by to byla perfektní kampaň," poznamenává politolog.
SPOZ je rozhádaná a Babiš ještě může narazit
Naproti tomu u SPOZ se mu nelíbí jejich přímé odvolávání na prezidenta republiky. Hlava státu by měla vystupovat nadstranicky, což Miloš Zeman nedělá a podle Šaradína to není právě dobře. Zeman se objevuje na billboardech SPOZ. Straně to však podle experta nemusí stačit k úspěchu, protože v posledních dnech působí velmi rozhádaně, především kvůli sestavování sněmovních kandidátek v jednotlivých krajích. Poněkud klidněji dnes působí ČSSD a to i navzdory podaným žalobám na dvě kandidátní listiny. Otázkou podle Šaradína je, zda se ještě něco neobjeví během příštích pěti týdnů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp