„Připravte se, že již brzo budete chodit po nových chodnících a mostech, vaše děti si budou mít kde hrát, o vaše seniory bude strašně dobře postaráno, bude dost jídla i pití, vlastně spíš přebytek, a bude pořádek a nulová kriminalita a 100% zdraví a krása a láska a změna a pocítíte skutečnou radost ze života a hlavně v podstatě úplně všechno bude zadarmo,“ uvedl Soukup své téma. „Čekají nás totiž komunální volby,“ dodal. Podle Soukupa se z voleb stalo mistrovství republiky ve slibování.
Varování u politické reklamy
Jak raději pomoci sirotkům ze Sýrie?Anketa
Politická reklama by prý měla mít stejné nálepky, jako mají cigarety. „Přijde mi, že po každých volbách se hranice blbosti už nedají posunout dál. Prdlajs, dají,“ stěžoval si Soukup. Prý si nikdo skutečný důvod ke kandidatuře na billboard nedá, v komunálních volbách jsou sliby ještě extravagantnější než v parlamentních a při pohledu na reklamu si člověk snad říká, jestli nejsou zadavatelé mentálně zaostalí.
Soukup předvedl mimo jiné fotografii Jiřího Drahoše s nápisem „Tento člověk nesplní vůbec nic z toho, co slibuje“.
Volební reklama Zelených a Nezávislých v Havířově
Soukup pak komentoval, jak se Zelení v Havířově, kteří prý dle plakátu nemají co skrývat, skrývají. Ale ještě horší je prý lídr kandidátky v Praze, který údajně kandiduje s tím, že Praha by klidně zvládla 5000 uprchlíků. Pak otočil na havířovskou ČSSD, která podle reklamy slibuje Havířov bez imigrantů. „85 % Nigerijců, když se jich zeptali, tak chtěli do Havířova,“ ironizoval moderátor. „Proč se raději neřeší, že Havířov je bez práce díky Bakalovi? Havířov bez Bakaly, tomu bych rozuměl,“ navrhnul lepší téma a připomněl, že ČSSD Bakalovi jeho bohatství umožnila. Pustil se i do pražské ČSSD, která podle něj má stejnou šanci na zvolení jako Miroslav Kalousek na prezidentsví, a slibuje nesmysly, jako 2500 Kč na školy v přírodě nebo taxík pro seniory za 20 Kč.
Pak zmínil ještě neprofesionální plakáty od KDU-ČSL, TOP 09 a SPD, kdy jedni mají heslo na barvách Moldávie a u SPD zase fotku „kterou snad pořídil pes“. Ani ANO neuniklo kritice, například brněnský slogan „Kateřina chce lepší komín“. Starostové zase zaujali svým „Tvořte Plzeň voňavou a šťavnatou“. Jiří Čunek si hraje na Bonda a čakovičtí lidovci mají geniální slogan, že když máte rádi Piráty, máte volit je.
Plakáty pochybné marketingové úrovně
Pak se přesunul od komunální politiky k tenistce Sereně Williamsové. Karikatura jejího chování prý australskému autorovi vynesla blokaci na sociálních médiích. Soukup brojil proti politické korektnosti. „Náš svět se změnil v bublinu, ve které jsme se uzavřeli, a teď nemůžeme ven. A děláme, že v ní nejsme. Snažíme se chovat normálně, jenže korektní zorbing jede naplno a my si brzo strašně rozbijeme hubu,“ tvrdil moderátor. Západní civilizace se dle něj přetvařuje a začíná éra nového puritánismu.
Zmíněná karikatura
Zmínil například Borise Johnsona, který údajně řekl, že muslimky v burce vypadají jak poštovní schránky, a za to se z něj prý stal v hyperkorektní Británii satan. Novináři pak hlídkovali před jeho domem a čekali na omluvu. Johnson to vyřešil jednoduše. Po nějaké době vyšel ven a to jediné, co novinářům nabídl, byl šálek čaje. Pak se opřel do Francie, která prý neuvádí oficiální počty muslimů v zemi. „Nepřikládá tím jenom pod kotel?“ ptal se Soukup.
Mezi další výstřelky politicky korektního světa podle Soukupa patří, že Formule 1 nebude mít tzv. Grid girls, které závod okrášlovaly, na německé miss bude chybět promenáda v plavkách a těhotným ženám se prý má říkat „těhotný člověk“. Pak citoval ještě příklady ze západních univerzit, z Googlu a Starbucks. Prý to směřuje k novým honům na čarodějnice. „Já už jen čekám, až z českých hospod zmizí cikánská pečeně,“ poznamenal ironicky moderátor Jaromír Soukup.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: kas