Ředitel Czechtourismu: Chceme nové destinační logo. Jsme moc konzervativní

24.10.2011 12:12 | Zprávy

Destinační logo České republiky prý vypadá příliš konzervativně a tak je třeba vyhotovit nové. Aby lépe lákalo turisty do Česka. Tvrdí to generální ředitel Czechtourism Rostislav Vondruška. Podle něj se právě vyhlašují kritéria soutěže na nové logo a přihlásit se s návrhy může každý. Vondruška to řekl Českému rozhlasu.

Ředitel Czechtourismu: Chceme nové destinační logo. Jsme moc konzervativní
K nalákání turistů do země slouží různé postupy, podle agentury Czechtourism by jedním z nich měla být i změna příliš konzervativně vypadajícího destinačního loga České republiky. Nové logo by mělo lépe odpovídat image Česka jako přátelské a rozmanité země.

„Stávající logo je vnímáno jako konzervativní. Myslím, že atributy, které na ně byly kladeny za posledních deset let splňovalo. To nové logo by ale mělo být modernější a mělo by vystihnout hlavní hodnoty destinace České republiky. Mělo by být svým způsobem magické, okouzlující, pozitivní, dostupné a moderní," vysvětlil pro Rádio Česko generální ředitel Czechtourism Rostislav Vondruška.

„Jsme vnímáni jako velmi pozitivní, otevřená, dostupná destinace, která má zároveň svoje kouzlo a magičnost. To samozřejmě klade vysoké nároky na grafickou zkratku. Přesto věříme, že se objeví kvalitní návrhy," zmínil dále a nevážně připomněl, že půllitr piva v logu určitě nebude.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: olb

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Šumavu šokoval smažený sýr za přesně 1501 Kč

4:40 Šumavu šokoval smažený sýr za přesně 1501 Kč

To by „Král Šumavy“ asi koukal! Vypravili jsme se na Kvildu, kde se natáčel pro mnohé legendární fil…