
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Barbora Richterová
Stále častěji se v poslední době mluví o ochraně spotřebitele. Nespokojený spotřebitel, i když mu politici naznačují, že je v jejich zájmu, aby nebyl „okrádán“, a že jsou mu připraveni vždy pomoci, zůstává se svými stížnostmi úplně sám a odkázán jen na soudy, kam musí podat žalobu. Vše ale dlouho trvá, advokáti nejsou z nejlevnějších, a tak náprava prokazatelných nepravostí, které zákazník odmítá přijmout, přichází pozdě a je vykoupena velkými náklady na soudní tahanice.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Barbora Richterová
Dobrý den, to přeci není problém jen vládních politiků, ale vás všech. Podle mě si z docházky do Sněmovny děláte holubník. Proč se nezavede povinnost se jednání účastnit, a když už to nejde, třeba z důvodu nemoci, tak to nedokládáte neschopenkou jako všichni, co pracují? Nebo když potřebujete, tak s...
Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj se sice účastnil slavnostní večeře členských států NATO, al…