
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Barbora Richterová
Stále častěji se v poslední době mluví o ochraně spotřebitele. Nespokojený spotřebitel, i když mu politici naznačují, že je v jejich zájmu, aby nebyl „okrádán“, a že jsou mu připraveni vždy pomoci, zůstává se svými stížnostmi úplně sám a odkázán jen na soudy, kam musí podat žalobu. Vše ale dlouho trvá, advokáti nejsou z nejlevnějších, a tak náprava prokazatelných nepravostí, které zákazník odmítá přijmout, přichází pozdě a je vykoupena velkými náklady na soudní tahanice.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Barbora Richterová
Chápete obavy řady lidí, že nebudou mít z čeho platit zelenou politiku EU? Už teď mají mnozí problém vyjít z příjmy, a pokud nastane ještě další zdražování, budeme situace ještě horší. Nebojíte se pak, že se třeba lidé vzbouří nebo to bude mít třeba dopady na ještě nižší porodnost, protože prostě li...
Poté, co český europoslanec Tomáš Zdechovský kritizoval využívání evropských dotací na Slovensku, se…