Komise Ministerstva dopravy nedávno navrhla dále pokračovat v přípravách vodního kanálu jen mezi Dunajem a Odrou, protože labská větev se jeví jako riziková. Výstavba by podle studie stála přes 585 miliard korun, z toho labská větev více než 300 miliard korun.
Zastánci plánu tvrdí, že koridor by přinesl ekonomické možnosti, zároveň by pomohl skomírající lodní dopravě v České republice a umožnil lepší hospodaření s vodou. Ekologové naopak namítají, že kanál by zničil zbytky relativně přirozených ekosystémů střední Evropy a měl by výrazný dopad na krajinu a vodní režim v zemi.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Šedá ekonomika
Jak jste s šedou ekonomikou bojovali vy nebo to nepovažujete za něco, co je třeba řešit? A k tomu komplikování života podnikatelů, nemyslíte, že hlavně pro ty menší podnikatele byla dost rána pod pás, když jste jim zrovna Vy zvýšili odvody, a to dost drasticky? Podpoříte teď ANO, které je chce sníži...
Další články z rubriky
17:23 Fiala pod rudou vlajkou s hvězdou. Zahradil o škodách po Lipavském
Za výkon zahraniční politiky je zodpovědná vláda, nikoliv prezident ani Senát, upozorňuje Jan Zahrad…
- 20:15 Trump? K večírkům u prasáka Epsteina zaznívá jiné prezidentské jméno
- 9:07 Prohráli jsme volby? Balíme spacáky a hurá na Kavčí hory. Žantovský natvrdo o „lepšolidech“
- 4:46 Volal Merz? Putine, válka se nevyplatí. Dramatické odpoledne v Bruselu
- 8:23 Kolaborant Babiš, zuří Miroslava Němcová. A vytáhla kriminál
- 19:48 Nad cenou boršče a chleba ve Varech se i Rusům protočí panenky




