Stanjura na úvod poznamenal, že on jako ministr stál o to, aby se opravovalo více úseků najednou, ale v současné době se toho mnoho neděje. Proč se to neděje, se prý musíte zeptat Žáka a Ťoka.
V tu chvíli se důrazně ozval Žák. „Jestli si dobře vzpomínáte, tak já jsem byl velikým kritikem tohoto projektu, říkal jsem, že se do toho nemáme pouštět, dokud neexistuje alternativní dopravní tepna,“ zaznělo od Žáka. „Měli bychom také férově připomenout, že ta rekonstrukce D1 řidičům nic nepřinese. Když si zvolíte mezi tankodromem a standardní západní dálnicí, tak je jasné co si vyberete, ale my jsme nemuseli nechat tuto dopravní tepnu tak zchátrat,“ rozpálil se Žák.
Ťok však s tímto pohledem na dopravu v Česku nesouhlasil. D1 se podle jeho názoru prostě musí zmodernizovat, což se teď děje. Trval také na tom, že dálnice není ucpaná ani při modernizaci. "Pokud se tam jezdí spořádaně, a ne 150 kilometrů v hodině, jak navrhuje tady exministr Stanjura,“ dodal posměšně Ťok. „To ale od vás není fér,“ bránil se okamžitě šéf poslanců ODS.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp